Nedräkningen har börjat

Om 17 timmar sitter vi på planet. Har nog inte förstått att vi ska åka så snart och bra att jag inte har packat än... Men känns rätt lugnt ändå, som vi alltid brukar säga, det löser sig. Underbart motto att leva efter! Innan vi åker imorrn ska vi ta den sista vaccinationssprutan också. Jag älskar sprutor, men jag tror att Malin älskar dem ännu mer.

Om ni vill kontakta oss under resan så har jag inget nr just nu som ni kan nå oss på, men det dyker upp senare.

Våran gemensamma mailadress är: [email protected] (fyndigt, eller hur)

Eleonors privata mail: [email protected] 

Malins privata mail: [email protected]  

Nu ska jag sätta fart med packningen! Gonatt alla som jag känner, inte känner, kommer lära känna + alla andra.

/Eleonor


Kommentarer
Postat av: majk

syns om en vecka

2008-12-29 @ 17:28:33
Postat av: Frida

Ha det så kuuuul! Har ju lovat att skriva minst en kommentar på varje inlägg såå... Här har ni den första!



Hoppas ni har det mysigt på planet nu!

2008-12-29 @ 17:58:23
Postat av: erika

här vill vi se en massa uppdateringar:D

2008-12-29 @ 22:17:20
URL: http://erikasahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0