Nya Zeeland!

Just nu ar vi i Christchurch och har hyrt en van med automat vaxel. Vi krockade nastan efter bara nagra meter, men nu javlar ar det flyt. Vi ska roadtrippa runt hela NZ och drar oss ner langs kusten idag. Lovar att uppdatera bloggen oftare med bilder och massa skojigheter. Vi har ocksa nytt nr under tiden vi ar har, sa ring EM-Maffian pa (nagot landsnr)0210419604.

Annars verkar denna stad vara trakig och vi vill inte bekanta oss narmre med den. Vadret ar trisst och det paminner om Tallin. Vi alksar varan van och vi kan krocka hur mycket vi vill utan att behova betala.

Allt for denna gang, vi hors imorrn, pling plong

Kommentarer
Postat av: Den riktiga Malin

det var ej jag som skrev sa fruktasvarda ord i forgaende inlagg/kommentar. Jag kraver rattvisa!



2009-08-12 @ 04:41:57
Postat av: soppe

mera bilder :)

2009-08-12 @ 10:03:23
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Ragnhild

Hej på er!

Äntligen något nytt på bloggen. Vilken flygplats åkte ni till? Auckland är ju på norrön..

Ser fram emot bilder. Kör försiktigt!!

Pussar

2009-08-12 @ 18:07:59
Postat av: Karin

Skönt att höra att ni kommit fram ordentligt. Blev lite orolig när inte mina sms gick fram. Hoppas att ni har användning av min kollegas utförliga beskrivning av NZ, Hon är jätte avundsjuk på er.

Ta det lugnt på vägarna!



Kram till er båda!

2009-08-13 @ 18:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0