Tur i Oturen

Eftersom jag, Malin, har tappat bort min fin fina kamera som jag köpte innan jag åkte utomlands i jakes och hannas hus så trodde jag att den hade blivit stulen. Men så var inte fallet! För idag när jag efter 3 veckors undrande var kameran är och konstanterande bestulning så dyker den plötsligt upp ur jakes väska 2 timmar efter att jag köpt och packeterat upp en sprillans ny!

Vad bra då har jag 2 bra kameror och en vanlig digital.. någon som vill köpa den nya jag köpte?:)


Underbar för ögat, varsegod och köp! högst bud som gäller ;)
Fujifilm finepix s2000 hd

Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Varför är jag inte förvånad? Med den fina ordning som ni verkar ha i ert rum är det ett under att ni hittar varandra.. Jag förstår att ni Hanna o Jake måste vara glada att ni flyttat.

Kram o sköt om er!

2009-01-31 @ 17:59:20
Postat av: Frida

Malin du ska vara där nere i många månader till, och innan det ens har gått en månad så har du "tappat" bort kameran... Om jag var du så skulle jag inte sälja den där, du kommer nog hinna med att tappa bort din andra kamera på riktigt under resans gång^^

Puss på er!

2009-02-02 @ 15:31:24
Postat av: Malin

Haha, alla e ju digitala :P

2009-02-03 @ 11:34:25
Postat av: Sanna

hur mycket ska ni ha för den då?

2009-08-21 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0