Backpacker murder on the run

30,000 people go missing in Australia every year. 90% of them are found within a month, this means that about 3,000 of them aren't.

Vi blir ofta varnade av folk for att aka till Alice Springs i Outbacken. De sager att vi kommer bli valdtagna och sedan mordade av Aborginerna som lever dar. Om vi haller oss undan dom ar risken for att bli mordade mindre men sedan finns det ju ett antal backpackermordare pa fri fot som ingen vet riktigt var dom haller hus.

En av dem befinner sig nagonstans i Outbacken nara Alice Springs (Wolfe creek) eftersom dar hittas de flesta av hans offer.

Den andra befinner sig nagonstans har i QLD och eldade upp ett helt Hostel med 40 backpackers inne.

Den tredje sitter i fangelse i Victoria domd for att ha mordat 7 backpackers i NSW, men man misstanker att han kan ha mordat 37 st. Det finns dock inte bevis for att  falla honom for detta, sa ingen vet om det ar andra mordare pa fri fot.


GUD BEVARE OSS


Kommentarer
Postat av: Frida

Maliiiiiiin! jag drömde om dig inatt, haha=) Vi hade hamnat på nått jättekonstigt ställe och så började jag prata med en snubbe som snackade engelska, men jag förstod ingeting av vad han sa.. Då fick du förklara allt för mig för du hade blivit grym på engelska när du var i australien! Så nu räknar jag med att du ska vara kung på engelska när du kommer hem, så du kan hjälpa mig att prata med engelsmän i mina drömmar=)

2009-06-18 @ 11:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0