Omvandling

Idag hade jag och elle så tråkigt så vi tänkte göra en liten förvandling, en extream makeover helt enkelt. Vad tycker ni om resultatet mina damer och herrar?


Vi började med att färga Eleonors hår mörkt och lade in hårförlängning.
Så här blev resultatet och vi blev inte så nöjda...



Så vi klippte håret och gav de mer volym istället. Blev de inte vackert?



På Malin började vi också med att lägga en mörkfärg i håret och även några hår extations. vi gjorde sedan en frisyr av allt håret, de tog ett tag att göra allt och kom fram till att vi borde göra en mer naturlig look.


Så vi klippte håret igen och gjorde en simpel mittbena. Vi blev jätte nöjda, vad tycker ni om resultaten?

Kommentarer
Postat av: anders

hehe ja man kan göra mycket emd håret om man bara vill.

2009-03-26 @ 08:36:21
Postat av: Malin

Jag saknar dig.. :P

2009-03-26 @ 12:05:49
Postat av: Frida

Hahahah älskar sista bilden!:P Ser på nått sätt ut som en psykopat... Ditt rätta jag som äntligen har kommit fram?;D

E-typeElle var ju inte helt fel den heller^^

2009-03-26 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0