Back in business!


Så vi råkade lägga ner bloggen ett tag eftersom det inte hände så mycket spännande saker i våra liv i Australien och att vi hade dåligt internet.

Det som hänt är väl att Jag, Malin, Åkte hem en sväng till Sverige för att träffa familjen, vännerna och för att ansöka till till ett universitet i Australien. Eleonor stannade kvar i australien med sin pojkvän och bor i Springfield och jobbar på en bar.

Nu är jag, Malin tillbaks i Australien och ska förmodligen studera på Griffith university i Juli. Jag håller på att packa och dona för att jag ska flytta in i en fin lägenhet i Surfers Paradise med Jamie som ligger i centrum och precis vid floden så läget är helt underbart. 5 min till stranden och så har vi pool, spa och bbq ställe :)

lite bilder på Lägenheten:

  

Kommentarer
Postat av: Agnes och Axel

Hej Malin, Vi saknar dig jättemycket! Du verkar ha en fin lägenhet. Vi vill komma och bada i poolen. Kram, kram, och puss

2010-05-13 @ 11:00:44
Postat av: Höjdrädd mamma

Jättefin lägenhet, på vilken våning ligger den?

Saknar dig! Kram

2010-05-18 @ 15:08:10
Postat av: Frida

Sjukt najs lägenhet!! Jag vill också komma och bada och leka med dig!=)

2010-05-27 @ 08:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0