Början på ett hårt liv

Då har man börjat skolan igen och pluggar från 8 på morgonen till 5 på dagen, måndag, tistdag, onsdag och torsdag vilken är 36 timmar och det mesta är accounting dom 5 första veckorna vilken är det Bästa ämnet jag vet... not. Sedan nu när jag börjat jobba så verkar dom också vilja att jag ska jobba fredag lördag och söndagar från 10 till 6 på kvällen vilket är 24 timmar i veckan som även är förmycket. få bara jobba 20 timmar nämligen pga mitt visum. så de är fullgång varje dag i veckan och långa dagar också. men sånt man får stå ut med 60 timmars arbete pluss studier sidan av eftersom vi har prov varje vecka. WICH ME GOOD LUCK FOLKS!

Det som är bra är väl att jag alltid kommer ha kul på jobbet så sug på den! Äta lunch med Batman och åka karusell med Elmo!

Kommentarer
Postat av: Elle

fyihelevet vad jobbigt. Jag känner mig som en riktig über-bum nu. Dags o skaffa mig ett liv

2010-09-22 @ 18:40:17
Postat av: Malin

Blogga dååå

2010-09-23 @ 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0