Klagomål från släkten

Yes vi har varit dåliga på att uppdatera men ska försöka komma igång nu. men det är lite svårt nu när man inte har en kamera... :)

Det som hänt är väl att Eleonor är i Europa med sin pojkvän och jag bor i surfers paradise med en vän Regina.
Jag och mina föredetta grannar (som åkt hem till sverige igen :( ) gjorde en liten spontan resa ner till sydney. Jag mötte upp gamla kompisar och vi gick runt i bondi där vi bodde förr och jag såg även en STOOOR
VAL hoppa förbi i havet. underbart.

Här back in surfers så ska jag börja på College nu på måndag och börja mitt nya jobb på Movie World eller Wet and wild, inte hundra på än vilken av dom de blir jag ska jobba på men jag hoppas Wet and wild för det blir skönt  sen på sommaren sen när det blir up till 40 grader. och så får jag lite fri entre biljetter till mina kompisar så jag komemr bli JÄTTE POPPIS! woohoo så mammi och pappi SE UPP för jag ska lura med er till en av parkerna, skulle vara kul se dom glida ner för slidesen.

Lite sydney bilder


Lite bilder från Guldkusten


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Mammapappa

Antligen-vi gamlingar som inte har facebook har saknat bloggen. Lycka till med skolan och jobbet.

Massa kramar

2010-09-19 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0